ZŠ Pardubice - Studánka - 7.A vyrazila na Stěžery

7.A vyrazila na Stěžery

27. prosince 2009, 15:01 Mgr. Jiří Mandys

Páteční dopoledne 13. 11. 2009 probíhalo velmi pomalu. Všichni jsme se těšili na odpoledne. Vše dokonale naplánované až odjezd na nádraží. Vlak odjížděl v 15:25 hodin. Všichni už spořádaně seděli ve vagónu až na Káťu a Adélu, které dorazily na nádraží minutu před odjezdem vlaku. Následoval sprint na nástupiště a nástup do téměř odjíždějícího vlaku. Z celého pekáče buchet, co jsme vezli s sebou, zbylo pouze 5 mini, které se nenápadně krčily v rohu krabice. Ano, byly pro Michala, který už na nás čekal na chatě. Po příjezdu do Pece pod Sněžkou jsme se zastavili na horkou čokoládu a pak už nás čekal jen noční pochod na chatu.

V sobotu ráno jsme si udělali snídani a po ní byl naplánovaný celodenní výlet Obřím dolem na Sněžku a zpátky pak přes Růžohorky. Počasí bylo slunečné, cesty pokrýval sníh a tak jsem se těšili, až vylezeme na nejvyšší horu Čech - Sněžku. Nahoře jsme byli odměni krásným výhledem, ale dlouho jsme se nerozhlíželi, jelikož zde pořádně foukal vítr. Cesto na Růžohorky jsme běželi "vozembouch rallye" a celí utahaní jsme se navečer vrátili do chaty.

Druhý den ráno jsme hráli šifrovanou, kterou pro nás připravila Lenka s Filipem.  Pak už zbývalo uvařit si oběd, uklidit chatu a vyrazit na autobus.

Bylo to super! Děkujme pane učiteli!