Mluvnice: Významové poměry
- Pracuj s učebnicí s. 79-81.
- Zopakuj si, co víš o významových poměrech mezi větami hlavními, mezi souřadně spojenými větami vedlejšími, mezi souřadně spojenými větnými členy – poučka, knížečka.
- Vypracuj cvičení 2 na s. 81 (zkontroluj podle přílohy).
- Vypracuj s pomocí knížečky cvičení 3 na s. 81.
- Vezmi si pracovní sešit, písemně čitelně vyřeš celé cvičení 1 (A, B, C) na s. 53, ofoť a pošli v souhrnném mailu.
- Sloh: Charakteristika
- Úlohy v pracovním sešitě
- 76/5a, b, c – diamanty pošli ofocené
- 77/7 – napiš krátké zamyšlení (minimálně 10 vět) do wordu a pošli v souhrnném mailu
- 76/4a – pokračuj do wordu na další stránku a také pošli
- Literatura: Jaroslav Seifert – Maminka
- Přečti si básně ze sbírky Maminka.
- Vyber si minimálně 2 a okomentuj jejich stavbu (poezie, sloka, verš, rým, téma, zastaralé výrazy, citově zabarvená slova, oslovení, personifikace, přirovnání, metafora, …) a popiš, jak báseň působí na tebe – pošli v souhrnném mailu.
- Jednu báseň si připrav k recitaci.
- Ofoť a přilož do souhrnného mailu zápis z četby, pak si ho pečlivě ulož do portfolia.
- Začni číst další knihu – detektivka/ fantasy/ sci-fi (termín odevzdání zápisu je 1.4.)
Až budeš mít vše splněné, odešli úkoly na mou adresu luciekovarovazs-studankacz v jednom mailu nejpozději 18.3. Přeji úspěšnou domácí přípravu.
-
kyticka-fialek
-
mamincina-kytice
-
mamincino-zrcatko
-
prstynek-po-mamince
-
prvni-dopis-mamince
-
reseni
-
vecerni-pisen
-
vejir