ZŠ Pardubice - Studánka - Dějepis - 6A, 6B, 6C, 6D - do 29. 3.

Dějepis - 6A, 6B, 6C, 6D - do 29. 3.

19. března 2020, 23:48 Mgr. Tomáš Zářecký

Milí šesťáci,

tak ještě jednou pro některé z Vás... prosím, opravdu pozorně čtěte, co máte dělat a nepostupujte mechanicky a nevyplňujte, co nemusítě... a už vůbec ne to, co je pro jiné ročníky. Možná jste tak pilní, možná jste tak svědomití, ale opravdu v šesté třídě nemusíte zvládat učivo pro osmáky:) A pokud někomu nepřijde divné, že ze středověké vesnice skočí rovnou do Sovětského svazu a nevšimne si rozdílu..., tak jsem někde udělal chybu buď já jako učitel dějepisu, nebo soudruzi v SSSR...

Chtěl bych pochválit všechny, kdo mi úkoly posíláte, většinou jsou velmi pečlivě vypracované. A doufám, že při třetím úkolu se už některé spící Šípkové Růženky (obojího pohlaví) probudí, protože Vaše účast na našem online vzdělávání není stoprocentní a to mě moc, moc, moc mrzí (a možná bych si to mohl pamatovat třeba někdy při psaní známek...)

Takže:

1. Najdi svou třídu.

2. Stáhni prezentaci a pracovní list.

3. Projdi si bod za bodem prezentaci, nepřeskakuj, nepodváděj.

4.Vyplňuj pracovní list. Sleduj, kde jsou v něm úkoly navíc. Řiď se instrukcemi v něm nebo v prezentaci.

5. S úsměvem pošli:) (ne mě někam, ale mně fotku na mail)

Mějte se fanfárově, uličníci. TZ

6A – L22

  1. Vyplňte pracovní list dle prezentace – čemu nebudete rozumět, vysvětlím, až se uvidíme, resp. mi můžete kdykoliv napsat e-mail.
  2. PS 7/4
  3. Práce s mapou – vypiš pět zemí, kde v nějaké formě platí právo šaría + geograficky vymez hranice Osmanské říše
  4. Práce s videem – pusť si ze slavne-dny.cz/list video o 11. 9. 2001 a zamysli se nad čtyřmi otázkami v pracovním listu.
  5. Aktivitu learning log vynechejte.

Ke kontrole zašlete: vyplněný pracovní list s otázkami ve WORDU (nebo foto vyplněného pracovního listu rukou) do 29. 3.

Úkoly do 31. 4. vzhledem ke změněným okolnostem můžete odesílat bez tištěného potvrzení kontroly spolužákem, ale určitě si práci nechte zkontrolovat, přinese Vám to lepší výsledky;)

6B – L21

  1. Vyplňte pracovní list dle prezentace – čemu nebudete rozumět, vysvětlím, až se uvidíme, resp. mi můžete kdykoliv napsat e-mail.
  2. PS 10/1,2 + 21/4
  3. Aktivita volné psaní - zhodnoťte středověké mučení – prostě co vás napadne, nepište sloh, ale brainwriting  cca 1-2 minuty, to bohatě stačí, ale opravdové vaše myšlenky, třeba jen slova, ani ne věty

Ke kontrole zašlete: vyplněný pracovní list ve WORDU (nebo foto vyplněného pracovního listu rukou) + PS 10/1,2 + 21/4 (foto) do 29. 3.

Úkoly do 31. 4. vzhledem ke změněným okolnostem můžete odesílat bez tištěného potvrzení kontroly spolužákem, ale určitě si práci nechte zkontrolovat, přinese Vám to lepší výsledky;)

6C+6D – L24

  1. Vyplňte pracovní list dle prezentace – čemu nebudete rozumět, vysvětlím, až se uvidíme, resp. mi můžete kdykoliv napsat e-mail.
  2. Na úvod popřemýšlej o válkách, které znáš a o tom, proč k nim došlo – to nikam nepíšeš, jen se zamýšlíš.
  3. V průběhu prezentace pracujte s mapami – pokud k nim je nějaký úkol, otázka je v pracovním listu.
  4. Opakovací aktivita na stoletou válku má řešení v prezentaci.
  5. Věnuj pozornost mapám a textu o Jeruzalému – metoda práce dvojitého deníku je vysvětlena v prezentaci.

Ke kontrole zašlete: vyplněný pracovní list ve WORDU (nebo foto vyplněného pracovního listu rukou) do 29. 3.

Úkoly do 31. 4. vzhledem ke změněným okolnostem můžete odesílat bez tištěného potvrzení kontroly spolužákem, ale určitě si práci nechte zkontrolovat, přinese Vám to lepší výsledky;)

Mgr. Tomáš Zářecký